تولید پودر چربی خوراک دام وارداتی

تولید پودر چربی خوراک دام وارداتی

تولید پودر چربی خوراک دام وارداتی با حجم زیادی جهت مصرف دام در سراسر کشور توزیع می گردد ، که بخشی از این محصول از طریق واردات آن تامین می شود.

تولید پودر چربی خوراک دام وارداتی

مشتریان زیادی جهت خرید و تامین پودر چربی اقدام می نمایند و با توجه به مصرف زیاد این محصول و کمبود تولید آن در سطح کشور واردکنندگان جهت تامین نیازهای مصرف کنندگان بخشی از این نیازها را با واردات پودر چربی از طریق کشورهای مختلف فراهم می نمایند انواع پودر چربی با منشاء گیاهی و حیوانی تولید و وارد می شود که طی سالیان گذشته دامداران زیادی جهت شیردهی بهتر گاو و گوسفند از این محصول استفاده نموده اند و روند واردات آن به صورت گسترده انجام می شود.

تولید خوراک دام وارداتی

قرار دادن پودر چربی حیوانی در رژیم خوراکی دام اشتهای بیشتر دام را در پی دارد ، این عمل نیز به شیردهی دام که یکی از عوامل مصرف پودر چربی می باشد را موجب می گردد. قیمت این محصولات نیز با توجه به خاصیت آن مناسب بوده ، البته قیمت پودر چربی با توجه به میزان اسید پالمیتیک موجود در آن تعیین می شود و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور به پخش آن می پردازند. به هر میزانی که پودر چربی دارای اسید پالمیتیک و پروتئین بیشتری باشد ، به طبع از ارزش غذایی زیادی برای مصرف دام برخوردار می باشد.
خریداران جهت خرید و فروش پودر چربی داخلی و وارداتی می توانند ما را دنبال نمایند.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی پودر چربی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *