خرید فروش میتونین دگوسا تهران

خرید فروش میتونین دگوسا تهران

خرید و فروش میتونین دگوسا در تهران به دلیل حجم بسیار زیاد تقاضا با میزان بیشتری صورت می گیرد و از واردات بی رویه این محصول به سطح کشور جلوگیری به عمل می آید.

خرید فروش میتونین دگوسا تهران

نگهداری از طیور در فصول مختلف سال بسیار دشوار می باشد ، زیرا انواع مختلف بیماری می تواند پرندگان را به این معضل دچار کند . در صورت بیماری یکی از طیور این بیماری به دیگر پرندگان نیز منتقل داده می شود ، به همین علت بسیاری از پرورش دهندگان طیور از انواع مختلف مکمل غذایی برای تسکین بیماری و جلوگیری از انواع بیماری ها در پرندگان استفاده می کنند. که از جمله این مکمل غذایی می توان به میتونین دگوسا اشاره نمود. که بخش عمده این محصول در سطح بازارهای تهران عرضه می شود . از واردات بی رویه و بیشتر این محصول به سطح کشور نیز جلوگیری به عمل می آورد.

خرید فروش دگوسا تهران

میتونین به عنوان یک مکمل غذایی بسیار مفید برای طیور در نظر گرفته می شود ، که با توجه به خواص ویژه ای که دارد مانع مبتلا شدن طیور به بیماری های مختلفی می گردد. پرورش دهندگان طیور باید در فواصل مختلف سال برای سلامتی طیور از این نوع محصول به صورت منظم استفاده نمایند. میتونین مقاومت بدن طیور را در برابر انواع بیماری حفظ می نماید. این خوراکی در جهت بالا بردن کیفیت پرورش طیور بسیار موثر واقع می گردد.
جهت اطلاع از قیمت روز میتونین با ما در تماس باشید .
خریداران جهت خرید و فروش انواع مکمل غذایی دام و طیور می توانند با ما در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی میتونین *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *