واردکننده دانه ذرت سویا خوراک دام طیور

واردکننده دانه ذرت سویا خوراک دام

واردکننده دانه ذرت و سویا خوراک دام طیور از کشورهای برزیل ، روسیه و اکراین با کیفیت های متنوعی اقدام به واردات این محصولات می نمایند.

واردکننده دانه ذرت سویا خوراک دام طیور

بسیاری از محصولات دامی مورد استفاده مشتریان در سطح کشور از طریق واردات آن تامین می شود . از جمله این محصولات می توان به ذرت و سویا اشاره نمود ، به دلیل برخوردار بودن از ارزش غذایی بالاتر میزان مصرف این نوع خوراکی به مراتب بیشاتر می باشد . واردکنندگان مختلفی در این زمینه به فعالیت می پردازند و مرغوب ترین خوراکی دام و طیور را توسط بنادر کشور وارد می کنند . این نوع واردکنندگان به عنوان دست اولی محصولات خود را با قیمت بسیار پایین تر از کف بازار ارائه می دهند . ارتباط خریداران با این اشخاص و خرید مستقیم از آنها برای مشتریان بسیار به صرفه تر می باشد.

واردکننده خوراک دام طیور

این مجموعه بازرگانی با ارتباط مستقیم با واردکنندگان و عقد قراردادهای همکاری ، انواع خوراک دام و طیور را با قیمت مناسب تر از طریق نمانیدگی فروش عرضه می نمایند . این عمل جذب مشتریان بیشتری را در بر می گیرد و میزان تقاضا را افزایش می هد. امروزه با تنوع تولید خوراک دام و طیور ، مصرف کنندگان و صنایع دام به صورت آگاهانه ، انواع مختلف محصولات را با قیمت کف بازار تهیه می نمایند.
خریدداران جهت تامین و خرید خوراک دام با قیمت مناسب می توانند این مجموعه را دنبال کنند.

ویرا بازرگانی

** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان از جمله دانه ذرت با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی دانه ذرت  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *