قیمت پودر گوشت خوراک دام اصفهان

قیمت پودر گوشت خوراک دام اصفهان

قیمت پودر گوشت خوراک دام و طیور در اصفهان به میزان بسیار زیادی تولید می شود ، که به صورت کاملا استاندارد بسته بندی و توزیع می گردد.

قیمت پودر گوشت خوراک دام اصفهان

پودر گوشت از بهترین و مرغوب ترین محصول تولید شده در اصفهان شناخته می گردد . این شهر با تولید فراوان انواع پودر گوشت ، نیازهای بسیار زیاد و موثری از صاحبان صنایع دام و طیور را تهیه می کند. این محصول با استفاده از ضایعات گوشی موجود در کارخانه ها ، به شکل های مختلفی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته خورد و تولید می شود. بیشتر خریداران و صاحبان صنایع دام و طیور از این محصول باکیفیت برای مصرف دام بهره می برند.

قیمت خوراک دام اصفهان

پودر گوشت در کیفیت های مختلف توسط کارخانه ها تولیدی در بسته بندی های کوچک و بزرگ قرار می گیرد . مشتریان با توجه به نیازهای موجود جهت خرید آن اقدام می کنند . این محصول به دلیل تغذیه بالا و همچنین ارزش غذایی فراوان میزان تقاضای زیادی را از سوی دام داری ها در بر می گیرد. امروزه میزان بهره مندی و استفاده صنایع دام از پودر گوشت به عنوان خوراک دام در سطح کشور رشد قابل توجهی را در بر می گیرد. خریداران از پودر گوشت به عنوان یک مکمل بسیار مرغوب و مناسب ، به صورت ترکیب شده مورد استفاده قرار می دهند.
بازرگانی ویرا مرکز تامین و فروش خوراک دام و طیور از جمله پودر گوشت با کیفیت ممتاز می باشد.
ما را همراهی کنید و از قیمت های موجود این مجموعه بازرگانی مطلع شوید.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی پودر گوشت  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *