تولید پودر گوشت خوراک دام

تولید پودر گوشت خوراک دام

تولید پودر گوشت خوراک دام با توجه به خاص زیادی که دارد ، به میزان بسیار فراونی تقاضا کننده دارد و مناطق مختلف کشور به تولید آن می پردازند.

تولید پودر گوشت و خوراک دام

شاید برای بسیاری از افراد جامعه جای سوال باشد که چرا پودر گوشت تولید می شود ، یا اینکه این محصول به چه صورتی در بخش های مختلف کشور تولید می شود.
پودر گوشت با استفاده از پس مانده ها و ضایعات گوشت ، توسط کارخانه ها و به روش های کاملا پیشرفته خورد شده و به پودر گوشت تبدیل می شود . تولید آن نسبت به سال های گذشته رواج چشمگیری داشته و بسیاری از صاحبان دام و طیور از این محصول به صورت مستقیم استفاده می کنند. عموما این خوراکی به عنوان مکمل غذایی ، به صورت مداوم و توصیه شده برای تامین نیازهای دام مورد استفاده واقع می شود.

تولید خوراک دام

پودر گوشت با استاندارهای بسیار بالاتر و به روش های مختلف بسته بندی می شود . با توجه به افزایش سطح آگهی مردم نسبت به مزایا و فواید این نوع محصول ، خرید و فروش آن بیشتر و بیشتر شده و مراکز و نمایندگی های مختلف در سراسر کشور با نازلترین قیمت به پخش و توزیع آن می پردازند. با توجه به حساسیت دوران بارداری دام ، صنایع دام آن دسته از محصولاتی را مورد استفاده قرار می دهند که از تغدیه و ارزش غذایی بالاتری برخوردار باشد.
بازرگانی ویرا مرکز تامین و فروش خوراک دام و طیور از جمله پودر گوشت با کیفیت ممتاز می باشد.
خریداران جهت خرید و فروش این محصول می توانند با بازرگانی هدف در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی پودر گوشت  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *