تولید پودر گوشت خوراک دام قزوین

تولید پودر گوشت خوراک دام قزوین

تولید پودر گوشت خوراک دام در قزوین با حجم بالاتری صورت می گیرد و به دلیل برخوردار از کیفیت مرغوب ، خریداران بیشتری جهت تهیه و تامین عمده آن اقدام می کنند.

تولید پودر گوشت خوراک دام قزوین

قزوین از جمله بزرگترین منطقه کشور در زمینه تولید انواع پودر گوشت شناخته می شود . این محصول در بسته بندی های مختلف و کیفیت های بالاتری جهت مصرف صنایع دام و طیور تولید و عرضه می گردد. نمایندگی ها و مراکز مختلف در سراسر کشور به صورت مستقیم ، این محصول را تهیه و با قیمت تمام شده کف بازار عرضه می دارند . به دلیل برخوردار بودن از قیمت مناسب مشتریان بیشتری به خرید آن تشویق می شوند. پودر گوشت علاوه بر دارا بودن قیمت مناسب ، از سطح کیفی بسیار مرغوبی نیز برخوردار می باشد.

تولید خوراک دام قزوین

تولید این محصول با استفاده از ضایعات گوشتی به دست می آید و به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق مراکز فروش توزیع می گردد. خریداران برای دسترسی آسان به این محصول ، می توانند از طریق این مجموعه سفارشات خود را ثبت کنند . پدر کمترین زمان ممکن و بدون صرف زمان بیشتری آن را تهیه نمایند . به دلیل خواص ویژه و ارزش غذایی فراوان این محصول ، بیشتر صنایع دام و طیور به صورت ترکیب شده با اقلام دامی از آن استفاده می کنند.
بازرگانی ویرا مرکز تامین و فروش خوراک دام و طیور از جمله پودر گوشت با کیفیت ممتاز می باشد.
خریداران جهت خرید و فروش انواع پودر گوشت می توانند با ما در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی پودر گوشت  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *