صادرات پودر ماهی خوراک دام ویرا

صادرات پودر ماهی خوراک دام ویرا

صادرات پودر ماهی خوراک دام ویرا ، از جمله محصولات باکیفیت و تولید شده این شرکت می باشد. با توجه به مرغوبیت بالای آن بخشی از آن صادر می گردد.

صادرات پودر ماهی خوراک دام ویرا

ماهی از جمله آبزیانی می باشد ، که به میزان فراوانی در سطح کشور وجود دارد. تولید آن روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. از این رو با توجه به مصرف شایع آن در بین افراد جامعه به میزان مشخصی ضایعات و فضولات دارد ، که برای انسان قابل مصرف نبوده که توسط کارخانه ها خریداری می شود . طی مراحلی در کارخانه ها این محصول خورد شده و به پودر ماهی تبدیل می گردد. با توجه به مغذی بودن این مواد تولید شده در صنایع دام بیشترین کاربرد را دارد ، مراکز پرورش دام و طیور به خرید آن روی می آورند.

صادرات خوراک دام

پودر ماهی به دلیل تولید انبوه ، همچنین برخورداری از انواع ویتامین و پروتئین نقش بسزایی را در پرورش دام و طیور ایجاد می کند. کیفیت این مواد تولید شده نیز باعث می شود ، که بخشی از آن محصول با قیمت مناسب به سراسر جهان صادر گردد. با افزایش تکنولوژی و پیشرفت صنعت ، همچنین میزان فعالیت کارخانه های فعال در زمینه تولید پودر ماهی ، مراکز و نمانیدگی های معتبر فروش اقدام به توزیع این محصول می نمایند. با افزایش تولید پودر ماهی ، بخشی از این خوراکی به کشورهای نیازمند جهان صادر می گردد. خریداران جهت خرید و فروش پودر ماهی و انواع غلات می توانند با ما در ارتباط باشند.
با ما در تماس باشید.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

*  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی پودر ماهی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *