فروش پودر ماهی خوراک دام طیور

فروش پودر ماهی خوراک دام طیور

فروش پودر ماهی خوراک دام و طیور با حجم بالاتری در سراسر کشور انجام می شود . فروش و پخش آن به صورت مستقیم و با قیمت مطلوب صورت می پذیرد.

فروش پودر ماهی خوراک دام طیور

پودر ماهی به عنوان بهترین خوراکی برای تامین نیازهای دام و طیور محسوب می شود . به دلیل ارزش غذایی بیشتر و کلسیم فراوان ، مشتریان زیادی جهت تامین و خرید آن تشویق می شود. این محصول در بسته بندیه ای مختلفی قرار دارد ، بستگی به کیفیت آن در قیمت های مختلفی به سطح بازار توزیع می گردد. مراکز دام و طیور به صورت مداوم از این محصول بهره می برند. قیمت تمام شده آن نیز برای خریداران بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

فروش خوراک دام طیور

پودر ماهی در مراکز و نمایندگی فروش با مرغوب ترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان عرضه می شود . معمولا دامداران بیشتر سهم از میزان خرید را به خود اختصاص می دهند . به دلیل سطح کیفی این محصول برخی از دامداران آن را به صورت ترکیبی به دام می خورانند . دسترسی به این محصول نیز در کمترین زمان ممکن انجام می شود. مناطق جنوبی کشور به مراتب سهم بیشتری در تولید پودر ماهی ایجاد می نمایند. با جمع آوری انواع ماهی های سالم و ضایعاتی ، اقدامات لازم جهت خشک کردن و سپس خرد کردن آن انجام می گیرد.
ما را دنبال کنید و از لیست قیمت های این مجموعه بازرگانی مطلع شوید.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *