قیمت خرید پودر گوشت خوراک دام طیور ضایعات

قیمت خرید پودر گوشت خوراک دام طیور ضایعات

قیمت خرید پودر گوشت خوراک دام طیور از ضایعات و فضولات بر جای مانده از گوشت به دست می آید. با قیمت مناسب تر از کف بازار ، به صورت فله ای و بسته بندی شده توزیع و پخش می شود.

قیمت خرید پودر گوشت خوراک دام طیور ضایعات

روزانه مقدایر زیادی از گوشت دام و طیور جهت تامین نیازهای افراد جامعه روانه بازار می شود. که این مقدار گوشت در کشتارگاههای مختلف در سراسر کشور به دست می آید. قسمتی از این گوشت تولید شده در کشتارگاهها برای انسان قابل مصرف نیست ، به عنوان ضایعات کنار گذاشته می شود. کارخانه های تولید پودر با خرید و جمع آوری ضایعات و فضولات گوشتی ، آن ها را در کارخانه ها و با امکانات پیشرفته خورد کرده ، به پودر گوشت تبدیل می کنند ، که جهت مصرف و تامین نیازهای دام و طیور به آن ها خورانده می شود.

خرید خوراک دام طیور

پودر گوشت از مزایای فراوانی برای مصرف دام برخوردار می باشد. علاوه بر اینکه از کیفیت بهتری دارا بوده قیمت مناسبی نیز دارد ، که دامداران با خرید آن ، از هزینه های بیشتر برای خرید غلات جلوگیری به عمل می آورند. با افزایش آگاهی مردم از مزایا و خواص موجود در پودر گوشت ، به صورت چشمگیری تولید و مصرف این ماده خوراکی توسط کارخانه های تولیدی ، رشد قابل توجهی را در بر می گیرد.
خریداران جهت خرید و فروش پودر گوشت در سراسر کشور می توانند با ما در تماس باشند.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *