پخش عمده خوراک دام طیور مدلل

پخش عمده خوراک دام طیور مدلل

پخش عمده خوراک دام و طیور مدلل در نمایندگی های معتبر فروش انجام می گیرد. فروش این محصولات به صورت فله ای ، بسته بندی های مختلف و قیمت مناسب عرضه می شود.

پخش عمده خوراک دام طیور مدلل

خوراک دام و طیور یکی از نیازهای اساسی افراد جامعه می باشد. به دلیل افزایش و نگه داری دام و طیور در سراسر کشور ، نیازهای مختلفی جهت تامین این محصولات وجود دارد. بخشی از خوراک دام و طیور و انواع مختلف آن در سطح کشور تولید و عرضه می شود ، ولی به دلیل کمبود تولید داخلی ، بخشی از آن از طریق واردات آن تامین می گردد. تولیدکنندگان زیادی در این زمینه به رقابت می پردازند. از جمله این واردکنندگان می توان به محصولات مدلل اشاره نمود ، که با مرغوب ترین کیفیت از کشورهای بزرگی همچون روسیه ، برزیل و اوکراین وارد می شود.

پخش عمده محصولات مدلل


قیمت محصولات مدلل ، به مراتب پایین تر از محصولات موجود در سطح بازارهای داخلی می باشد. از کیفیت بسیار مرغوبی نیز برخوردار می باشند. گندم ، ذرت و جو از پرفروش ترین خوراک دام و طیور مدلل می باشند ، که عرضه آن در سراسر کشور و توسط نمایندگی های مختلفی انجام می گردد. همچنین قیمت مناسب این محصولات ، خریداران را جهت خرید عمده و تقاضای بیشتر ملزم می دارد.
مشتریان محترم جهت تهیه و خرید انواع محصولات مدلل می توانند به این نمایندگی پخش مراجعه نمایند.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *