بازار علوفه ذرت داخلی

بازار علوفه ذرت داخلی

چرا بازار علوفه ذرت داخلی بسیار متنوع می باشد؟ چرا میزان تولید ذرت علوفه در سطح داخلی افزایش پیدا کرده است؟ آیا این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد؟

بازار علوفه ذرت داخلی

ذرت علوفه ای در مناطق خوش آب و هوا و مطلوب ، بیشترین میزان تولید را دارد خاک و موقعیت جغرافیایی نیز ، تاثیر مستقیمی بر تولید مرغوب آن ایجاد می نماید. از جمله بیشترین میزان تولید خوراک دام در سطح کشور ، به طبع تولید ذرت علوفه ای می باشد. مناطق جنوبی کشور با دارا بودن هوای گرم ، به بهترین مکان برای تولید ذرت علوفه ای تبدیل شده است. حتی با توجه به تولید انبوه این محصول داخلی ، بخشی از آن نیز به عنوان مازاد به دیگر کشورهای جهان صادر می گردد. ذرت علوفه ای به صورت فله ای و بسته بندی شده ، با قیمت های متفاوتی در مراکز فروش عرضه می شود.

بازار خوراک داخلی

بازار ذرت علوفه ای نیز با توجه به فصل های مختلف آن ، با نوسانات قیمت روبه رو می شود. به دلیل خواص و مغذی بودن این محصول ، میزان تقاضا برای تهیه آن رو به افزایش می باشد. قیمت ذرت علوفه ای در مقایسه با سایر محصولات داخلی و وارداتی ارزان بوده ، به دلیل نیازهای مشتریان جهت خرید محصول ، با ارزش و مناسب میزان تولید آن نیز افزایش پیدا کرده است .
خریداران محترم ما را دنبال نمایند و از لیست انواع محصولات این مجموعه مطلع شوند.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *