قیمت پودر گوشت خوراک دام طیور ارومیه

قیمت پودر گوشت خوراک دام طیور ارومیه

قیمت پودر گوشت خوراک دام و طیور ارومیه ، در مقایسه با مناطق دیگر از قیمت ارزان تری برخوردار بوده ، از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول تولید بیشتر آن می باشد.

قیمت پودر گوشت خوراک دام طیور ارومیه

ارومیه با اتکا بر افزایش کشتارگاهها در این منطقه ، ضایعات گوشتی به دست آمده ، به یکی از منابع بزرگ تولید پودر گوشت تبدیل شده است. در گذشته نه چندان دور از ضایعات گوشتی به دست آمده ، در کشتارگاهها به عنوان مواد دور انداختنی اشاره داشتند. در حالی که امروزه یکی از مرغوب ترین و با ارزش ترین خوراک مصرفی دام و طیور ، با استفاده از ضایعات گوشتی به دست می آید . در عملیات مختلفی این محصول با استفاده از امکانات پیشرفته ، در سطح کارخانه ها به خوراک طیور تبدیل می گردد.

قیمت خوراک دام ارومیه

با توجه به افزایش کارخانه های فعال در زمینه تولید این خوراکی در سطح کشور ، از جمله ارومیه و به دلیل رقابت ایجاد شده بین تولیدکنندگان ، خرید و فروش این محصول با قیمت پایین تر از کف بازار صورت می گیرد . تامین آن هزینه های کمتری را برای صنایع دام و طیور در بر می گیرد . بهترین روش برای مصرف این محصول ، ترکیب آن با سایر خوراک دام می باشد. میزان ویتامین و خواص بالا ، همچنین ارزش غذایی موجود در پودر گوشت ، از جمله دلایل مصرف و تقاضای بیشتر این خوراک می باشد. این محصول به صورت مستقیم در نمایندگی های فروش عرضه می شود.

خریداران محترم جهت تامین و خرید انواع غلات می توانند با ما در ارتباط باشند.
جهت تهیه و خرید و اطلاع از قیمت روز پودر گوشت بهداشتی با ما در ارتباط باشید.
بازرگانی ویرا مرکز فروش پودر گوشت خوراک دام و طیور با کیفیت ممتاز می باشد.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *