واردات سویا دامی درجه یک

واردات سویا دامی درجه یک

واردات سویا دامی درجه یک به عنوان یکی از محصولات با خواصیت ، با ارزش غذایی زیادی به سطح کشور تزریق می شود . با توجه به کیفیت مرغوب مورد توجه صنایع دام و طیور قرار می گیرد.

واردات سویا دامی درجه یک

کشور ما قادر به تولید و تامین نیازهای مصرف کنندگان داخلی نمی باشد . با توجه به موقعیت جغرافیایی نامناسب ، میزان محدودی از خوراک دام و طیور در سطح کشور تولید می گردد . برای تامین و برآورد نمودن کمبودهای صنایع دام و طیور ، بخش قابل توجهی از انواع محصولات دامی از طریق واردات آن تامین می شود. یکی از پرمصرف ترین این محصولات ، می توان به سویا دامی اشاره نمود. که از طریق کشور برزیل با میزان بسیار بیشتری تولید می شود . تقاضا کنندگان زیادی جهت خرید عمده و گسترده آن اقدام می کنند. بنادر کشور میزان مقادیر بالاتر این محصول مرغوب می باشند.

واردات محصولات دامی

سویا دامی با دارا بودن ارزش غذایی زیاد ، همچنین مغذی بودن جهت مصرف دام موثر و اساسی بوده ، تا جایی که مشتریان برای پرورش دام های پرواری و گوشتی ، به میزان زیاد و مدام از آن محصول استفاده می کنند. حتی مصرف آن موجب افزایش شیردهی دام نیز می گردد. علاوه بر دانه های سویا ، می توان از کنجاله به دست آمده از طریق این محصول ، بخشی از نیازهای عمده صنایع دام را تامین نمود.
مشتریان محترم می توانند ما را همراهی کنند و از لیست قیمت های این مجموعه بازرگانی مطلع شوند.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *