تولید پودر چربی خوراک دام پرواری

تولید پودر چربی خوراک دام پرواری

تولید پودر چربی خوراک دام پرواری از خرید و فروش زیادی ، با توجه به قیمت مناسب آن برخوردار می باشد . به صورت عمده و حجم زیاد در سطح کشور ، با استفاده از ضایعات چربی به دست می آید.

تولید پودر چربی خوراک دام پرواری

در گذشته دور افراد جامعه از ضایعات گوشتی و چربی ، به عنوان مواد دورانداختنی نام می برند. باافزایش رشد آگاهی مردم و با استفاده از دستگاههای پیشرفته ، امروزه ضایعات چربی در کارخانه های مختلف ، به عنوان یکی از مرغوب ترین خوراک دام تولید شده ، با کیفیت مثال نزدنی و بسیار بالا روانه بازارهای داخلی می شود. این خوراکی با دارا بودن انواع ویتامین ، نقش مهمی را در تقویت بدنی و جسمی دام ایجاد می نماید . علاوه بر آن در جهت رشد و پرورش دام بسیار موثر واقع می گردد. مصرف کنندگان از این محصول به عنوان مکمل ، به صورت ترکیبی بهره می برند.

تولید خوراک دام

پودر چربی توسط صنایع دام به میزان زیاد تهیه می شود . معمولا به دلیل ارزش غذایی بالا و مغذی بودن به صورت ترکیب شده ، با سایر اقلام دامی به دام خورانده می گردد. با تهیه این خوراکی در کارخانه های داخلی ، قدرت خرید مشتریان افزایش یافته ، با قیمت ارزان و پایین تری آن را خریداری می نمایند. این محصول در مراکز معتبر فروش با سهولت بیشتری در اختیار خریداران قرار می گیرد. مشتریان محترم به همراهی این مجموعه ، می توان محصولات باکیفیت دامی را خریداری نمایند.

خرید پودر چربی ممتاز و با کیفیت از طریق بازرگانی ویرا امکانپذیر شده است .
این محصول با کیفیتی ممتاز و بهداشتی به فروش می رسد.
جهت خرید و ثبت سفارش پودر چربی ممتاز با ما در تماس باشید.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *