خرید فروش کنجاله سویا پلت تضمینی

خرید فروش کنجاله سویا پلت تضمینی

خرید فروش کنجاله سویا پلت تضمینی ، یکی از شاخص ترین نوع کنجاله در سطح کشور بوده ، با افزایش خرید و فروش آن در نمایندگی ها به صورت تضمینی عرضه می گردد.

خرید فروش کنجاله سویا پلت تضمینی

دام و طیور برای رشد مطلوب و پرروش مناسب به مواد خوراکی با ارزش و مغذی نیاز دارند. تا بتوانند نیازهای مورد نیاز خود را برطرف نمایند. از این رو محصولات مختلفی در سطح بازار وجود دارند . صنایع دام و طیور به صورت مداوم از آن بهره می برند. از جمله این محصولات که با قیمت پایین تری به دست مصرف کنندگان می رسد. را می توان به کنجاله سویا پلت اشاره نمود. این محصول مقادیر زیادی پروتئین و ویتامین را دارا بوده ، به عنوان یک خوراکی مغذی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید فروش سویا پلت

کنجاله سویا پلت از مرغوب ترین انواع کنجاله های دامی معرفی می گردد. شهرهای سمنان و کرمانشاه با حجم قابل توجهی توسط مراکز فعال در این زمینه عرضه می شود. این محصول به صورت فله ای و فروش تضمینی توسط این مجموعه بازرگانی ، با سهولت بیشتری در دسترس خریداران قرار می گیرد. قدرت تغذیه و کیفیت محصول ، تاثیر مستقیمی را در نحوه خرید و تولیدات آن فراهم می نماید. امروزه شرایط مساعدی در جهت واردات و همچنین تولیدات انواع کنجاله در سطح کشور فراهم می باشد.
مشتریان محترم با همراهی این مجموعه بازرگانی قادر به تامین انواع خوراک دام و طیور می باشند.

ویرا بازرگانی

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *