خرید فروش روغن خام و تصفیه سویا

خرید فروش روغن خام و تصفیه سویا

آیا خرید و فروش روغن خام و تصفیه سویا با قیمت ارزان انجام می شود؟ چرا مصرف سالانه این خوراکی افزایش یافته است؟ کدام کارخانه ها به تولید انبوه روغن سویا دست یافته اند؟ آیا شرکت های صنعتی نیز به خرید این محصول اقدام می کنند؟

خرید فروش روغن خام و تصفیه سویا

روغن سویا به صورت مستقیم از دانه روغنی سویا به دست می آید. حجم زیادی از دانه سویا وارداتی می باشد. عمده آن از طریق کشور برزیل وارد می گردد. برزیل از جمله بزرگترین تولیدکننده دانه سویا می باشد. دانه سویا در کارخانه های تولیدی روغن کشی می شود. روغن به دست آمده به عنوان خام مورد استفاده قرار می گیرد. البته روغن خام نیز طی فرایند مختلفی به روغن تصفیه تبدیل می شود. انواع روغن سویا برای مصرف مرغداری ها انجام می شود. مصرف این خوراک تاثیر زیادی برای رشد مرغ دارد. این خوراکی از انرژی زیادی برخوردار می باشد. که برای تقویت مرغ مورد نیاز است. این خوراکی سرشار از انواع ویتامین می باشد. که برای پرورش مرغ توصیه می گردد. تامین نیازهای مرغداری ها در گرو مصرف روغن باکفیت و مرغوب می باشد.

چرا مصرف روغن سویا برای طیور توصیه می شود؟

  • رشد بهتر و مطلوب طیور
  • ارزش غذایی بسیار زیاد
  • دارا بودن قیمت مناسب
  • سرشار از انرژی
  • دسترسی آن به انواع روغن سویا
  • دارا بودن انواع ویتامین و پروتئین

خرید و فروش روغن خام و تصفیه سویا را شرکت های متعددی انجام می دهند. از جمله شرکت های بزرگ در این زمینه شرکت ویرا بازرگانی می باشد. این شرکت زیر مجموعه های مختلفی را دارا می باشد. سپس قادر به تامین نیازهای مرغداران می باشد. این خوراکی به دو روش گالن و فله ای بارگیری و توزیع می شود.

خریداران جهت تامین انواع روغن سویا می توانند ما را دنبال کنند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *