مرکز معتبر فروش روغن خام سویا

مرکز معتبر فروش روغن خام سویا

مرکز معتبر فروش روغن خام سویا در داخل کدام است ؟ نرخ روز فروش روغن خام سویا با توجه به چه عواملی قیمتگذاری می شود ؟ این روغن گیاهی در تغذیه دام و طیور کاربرد دارد ؟ خواص و ترکیبات این محصول چگونه است ؟
روغن خام سویا از دانه‌های روغن سویا به دست می‌آید .

در کارخانه‌های تولید روغن پس از آن که دانه‌های سویا را تمیز کرده و پوست آن جدا سازی می‌شود ، دانه‌ها شکسته شده و خرد می شوند و با استفاده از روش های مختلف روغن دانه ها  گرفته  می‌شود .
روغن تولیدی پس از تصفیه ، رنگ بری و بی‌بو کردن ، مورد استفاده در تغذیه ی انسان قرار می‌گیرد . اما محصول به صورت خام و قبل از تصفیه شدن در تعذیه دام و طیور نیز کاربرد دارد . شما می ‌توانید محصول را با درصد های مختلف در جیره ی انواع دام و طیور خود استفاده نماید .

به طور معمول درصد کاربرد محصول درروی کیسه‌های کنسانتره درج می‌شود ؛ اما بهترین راهکار برای تعیین درصد مناسب کاربرد روغن خام سویا در جیره ، مراجعه به یک متخصص جیره نویس دام و طیور می‌باشد .
همانطور که می‌دانید استفاده از محصول در اندازه های کمتر یا بیش از اندازه‌ی معمول در جیره ممکن است سبب بروز مشکلات متعدی در رشد دام و طیور شود .
در استفاده از روغن سویا در جیره نیز باید به این نکته توجه شود که این محصول در مقدار و اندازه مناسبی در جیره مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند بخشی از نیاز روزانه بدن به مواد مورد نیاز رشد را بخوبی تأمین نماید .

نرخ روز فروش روغن‌خام‌سویا

اطلاع از قیمت روز محصول همواره از دغدغه های خریداران بوده است .
قیمت روز روغن سویا بر اساس مقدار سفارش خریداران انجام می‌شود .
علاوه بر آن کیفیت محصول نیز یکی از عوامل مؤثر بر نرخ فروش محصول است .
هر اندازه دانه‌های سویا مرغوب تر باشند روغن بدست آمده نیز مرغوب تر خواهد بود و دارای قیمت بالاتری در بازار خواهد بود .
 روغن سویا وارداتی نیز از کشورهای مختلف از طریق بنادر به کشور ما واردات می‌شود .
نرخ روغن وارداتی نیز علاوه بر کیفیت آن ، به ‌قیمت ارز و نوسانات بازار ارز نیز بستگی دارد .

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت تناژ خرید محصول است . خرید محصول در تناژ بالا این امکان را به خریدار می‌دهد تا محصول را با تخفیف بیشتر و در نتیجه قیمت مناسب‌تر و ارزان تری نیز از فروشنده خریداری نماید .

اما می‌توان گفت که یکی از اصلی ترین عوامل مؤثر بر قیمت محصول در هنگام خرید روغن  خام سویا ، خرید مستقیم از تولید کننده است .
با خرید محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده ، شما با حذف واسطه ها که سبب افزایش قیمت می‌شود ، می‌توانید محصول را با قیمت بسیار مناسب و بصرفه خریداری نمایید .
بنابراین برای خرید محصول با قیمت ارزان ۳ راه مطمئن وجود دارد :

راه اول : خرید مستقیم محصول از تولید کننده یا کارخانه

داه  دوم : خرید مستقیم از بنادر و وارد کنندگان

راه سوم  : خرید مستقیم از بازرگانی های تأمین خوراک دام و طیور که به صورت معتبر در داخل کشور فعالیت دارند از جمله بازرگانی ویرا .

روغن خام‌سویا تولید داخل و وارداتی

روغن سویا در تغذیه دام و طیور به دو صورت : 1. روغن خام سویا و 2. روغن تصفیه شده می‌باشد .
روغنی سویا اگرچه در داخل کشور ما نیز تولید می‌شود ، اما واردات این روغن از کشورهای مانند برزیل نیز انجام می‌شود . روغن خام سویا برزیل از بندر امام واردات می‌شود .
تولید کنندگان برتر سویا در جهان کشورهای چین ، امریکا ، برزیل ، هند و آرژانتین می‌باشند .
دانه ی سویا اولین بار در کشور چین کشف گردید ‌.
در طول فراینده استخراج روغن سویا ، کنجاله نیز تولید می‌شود که به آن کنجاله سویا می‌گویند .
کنجاله سویا به دلیل پروتئین بالا در تغذیه دام بسیار مفید و کاربردی است .
روغن پس از اینکه از دانه ی سویا توسط حرارت و روشهای مختلف استخراج می‌شود و تصفیه شده ، در تولید انواع سس ها ، پخت و پز ، بیسکویت و سرخ کردن و … به کار گرفت می‌شود .

یکی دیگر از موارد کاربرد روغن خام سویا استفاده در خوراک دام است .
انواع دام و طیور می‌توانند از روغن سویا تغذیه نمایند .
امکان خرید روغن سویا وارداتی و تولید داخل به صورت فله ای و گالن از بازرگانی ویرا برای تمامی خریداران و پرورش دهندگان دام و طیور در سراسر کشور فراهم می‌باشد .
شما می‌توانید از این محصول با توجه به ترکیبات مقوی و مغذی که دارد و همچنین خواصی آن ، به بهترین شکل استفاده نمایید و از خواص آن نیز بهره‌مند گردید .

مرکز معتبر فروش روغن خام سویا

خرید روغن های گیاهی از جمله روغن دانه سویا ، روغن آفتابگردان ، روغن زیتون ، روغن کلزا و روغن پنبه دانه و …  برای مصرف در جیره ی دام و طیور از طریق شرکت بازرگانی ویرا امکان‌پذیر است .

شما می‌توانید انواع روغن خام سویا تولیدی کرمانشاه ، مازندران ، شیراز و سایر استان کشور را از ما خریداری نمایید.
 همچنین می‌توانید روغنی سویا وارداتی برزیل و سایر کشورها نیز با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی ثبت سفارش نمایید .

این محصول با کیفیت تضمینی و قیمت بسیار ارزان و مناسب به سراسر کشور ارسال می‌گردد . بازرگانی ویرا مرکز معتبر تأمین خوراک دام و طیور در سراسر کشور می‌باشد که می‌توانید با خیالی راحت و آسوده محصول مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایید .

برای خرید محصول و ثبت سفارش با واحد فروش شرکت در تماس باشد .

بازرگانی ویرا

ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *