فروش مستقیم تفاله جو بدون واسطه از اصفهان

فروش مستقیم تفاله جو بدون واسطه از اصفهان

آیا فروش مستقیم تفاله جو بدون واسطه از اصفهان انجام می گیرد؟ بزرگترین کارخانه تولید تفاله جو در کجا قرار دارد؟ چه شرکت هایی به فعالیت در این زمینه می پردازند؟ آیا شهر اصفهان بزرگترین تولید کننده تفاله جو می باشد؟

فروش مستقیم تفاله جو بدون واسطه از اصفهان

کارخانه های مختلفی در زمینه تولید تفاله جو یه فعالیت می پردازند. زمینه فعالیت تولید کنندگاه با توجه به میزان تقاضای زیاد ، افزایش قابل توجهی را در بر داشته است. از جمله شهرهای بزرگ تولیدی در این زمینه اصفهان می باشد. این منطقه با دارا بودن امکانات بیشتر قادر به تامین تفاله مورد نیاز دامداران می باشد.

قیمت بالای محصولات دامی افزایش هزینه های سنگینی را برای خریداران در پی داشته است. از این رو دامداران برای صرفه جویی در هزینه ها محصولات و تفاله های ارزان قیمت را خریداری می کنند. تفاله جو با دارا بودن چند درصد آب برای مصرف دام توصیه می گردد. زیرا هضم آن بسیار راحت و با سهولت انجام می گیرد. این خوراکی به عنوان یک محصول با کیفیت در جیره غدایی دام قرار می گیرد.


فروش مستقیم تفاله جو بدون واسطه از اصفهان انجام می شود. شرکت بازرگانی ویرا با عرضه مستقیم این محصول شرایط متفاوتی را برای خریداران رقم می زند. ماندگاری بیشتر این محصول به صورت بسته بندی از جمله دلایل میزان تقاضای بیشتر این خوراکی می باشد.

مزایای استفاده از تفاله جو عبارت اند از…

سرشار از انواع ویتامین

بهترین خوراکی در زمان باردار دام

افزایش چشمگیر شیر دام

رشد توانایی دام و طیور

سرشار از فیبر

میزان پروتئین بیشتر

قیمت مناسب و به صرفه

ماندگاری بالا

ما این محصول را برای مصرف کنندگان و خریداران توصیه می کنیم . چون تاثیرات بسزایی را بر روی دام ایجاد می نماید.

خریداران محترم جهت تهیه انواع محصولات دامی می توانند ما را دنبال کنند.

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

ویرا بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *