فروش مستقیم جو وارداتی درجه یک

فروش مستقیم جو وارداتی درجه یک

فروش مستقیم جو وارداتی درجه یک در کدام بندر انجام می گیرد؟ آیا به خرید جو وارداتی اقدام می کنید؟ از کیفیت خوراک دام وارداتی راضی هستید؟ بزرگترین بندر وارد کننده جو وارداتی کدام است؟

فروش مستقیم جو وارداتی درجه یک

جو به عنوان یک محصول پر مصرف و پر فروش در سطح جهان می باشد. به دلیل کمبود تولید این خوراکی در کشور ما ، جهت تامین نیازهای مورد نظر اقدام به واردات آن می نماییم. کشور ایران به دلیل خشکسالی و کمبود آب قادر به تولید و تامین نیازهای مصرف کنندگان نمی باشد.از این رو سالانه حجم زیادی از جو مورد نیاز از طریق واردات آن تامبن می گردد. کشورهایی بزرگی در جهان به تولید انبوه جو و سایر اقلام دامی می پردازند.

بزرگترین تولیدکنندگان جو در سطح جهان را می توان به کشورهای روسیه و اوکراین اشاره نمود. به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و همچنین وسعت بسیار زیادی در تامین و تولید خوراک دام از جمله جو پیش قدم می باشند. البته به دلیل جنگ بین کشور روسیه و اوکراین به مدت محدودی صادرات این محصول از سوی اوکراین متوقف گردید. این عامل موجبات بالا رفتن قیمت خوراک دام را در پی داشت.

بنادر مختلفی در کشور میزبان جو وارداتی می باشند. بزرگترین بندر کشور را می توان به بندر امام اشاره نمود. این بندر با ظرفیت بسیار گسترده قادر به تامین نیازهای اساسی دامداران می باشد. که می تواند بخشی از نیازهای داخلی و کمبودهای موجود را تامین نماید.

جو وارداتی چه مزایایی دارد؟

قیمت بسیار مناسب

دسترسی آسان در کمترین زمان

عرضه بدون واسطه

نمایندگی های متعدد در سطح کشور

تولید انبوه

فروش رسمی

فروش مستقیم جو وارداتی درجه یک از طریق بازرگانی ویرا انجام می شود.

خریداران محترم جهت خرید انواع نهاده های دامی و خوراک دام می توانند با ما در ارتباط باشند.

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاکرام

ویرا بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *