فروش انواع جو داخلی و وارداتی ممتاز

فروش انواع جو داخلی و وارداتی ممتاز

فروش انواع جو داخلی و وارداتی ممتاز توسط چه شرکت هایی انجام می پذیرد؟ به نظر شما آیا جوی خارجی از ارزش غذایی مناسب برخوردار می باشد؟ بیشترین میزان جو داخلی در کجا به دست می آید؟ با چه قیمت عرضه می شوند؟ آیا جو به عنوان خوراک دام مغذی محسوب می گردد؟

فروش انواع جو داخلی و وارداتی ممتاز

جو یک محصول مناسب و خوش خوراک برای مصرف انواع دام های سبک و سنگین به شمار می آید. این خوراکی بیشترین میزان تولید و خرید و فروش را در اختیار دارد. به لحاط اقتصادی از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. که شرایط را برای عرضه بیشتر آن فراهم می نماید. مناطق جنوبی کشور بیشترین میزان تولید جو را موجب می شوند. که از جمله دلایل آن می توان به موقعیت مناسب جغرافیایی آن اشاره نمود. امروزه تقاضا و عرضه جو به دلیل قدرت تغذیه بالای آن بسیار بیشتر می باشد. از این رو به دلیل نیازهای بیشتر داخلی ، تولید کنندگان قادر به تهیه این نیازها نمی باشند.

عدم برطرف نمودن نیازهای دامداران جهت تامین جو ، حجمی از این نیازها با استفاده از واردات آن تامین می شود. کشورهایی مانند روسیه و آلمان به عنوان قطب تولید انواع جو دامی مرغوب نقش موثری را در صادرات آن ایجاد می کنند. از این رو به دلیل روابط نزدیک تجاری و سیاسی بین ایران و روسیه ، شاهد واردات بی رویه انواع خوراک دام از این کشور می باشیم . که قطعا جوابگوی نیازهای دامداران می باشد. از این طریق کمبود نیازهای موجود بر طرف می گردد. انواع جو وارداتی ممتاز از طریق بنادر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسد.

آنالیز جوی وارداتی ؟

خاکستر 2.5 درصد

الیاف خام 5.2 درصد

چربی 2.5 درصد

ماده خشک 89 درصد

مزایای استفاده از جو برای دام ؟

مناسب جهت پرورش دام

قدرت تغذیه بالا

مناسب برای دام های ضعیف و پیر

افزایش شیر دهی دام

قیمت ارزان

سهولت دسترسی به آن

با توجه به آنالیزهای موجود مصرف جو وارداتی برای دام بسیار موثر و به صرفه می باشد. که برای پرورش دام های گوشتی توصیه می گردد.

فروش انواع جو داخلی و وارداتی ممتاز توسط مجموعه بازرگانی ویرا به صورت مستقیم انجام می شود. جهت خرید انواع محصولات دامی می توانید با ما در تماس باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

ویرا بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *