فروش تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا

فروش تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا

فروش تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا با عرضه مستقیم انجام می گیرد. آیا می دانید چرا این محصول از استقبال فراوانی همراه می باشد؟ آیا قیمت این خوراکی برای مصرف کنندگان و دامداران رضایت بخش می باشد؟ چه شرکت هایی به عرضه مستقیم این محصول می پردازند؟

فروش تفاله جو

شرکت بازرگانی ویرا به عنوان یک شرکت معتبر با تجربه چندین ساله و بلند مدت در زمینه تهیه و فروش محصولات و خوراک دام به فعالیت می پردازد. محصولات متنوعی از جمله تفاله جو خریداران و مشتریان قابل توجهی دارد. عمده این محصول به صورت بسته بندی های مختلفی و با کیفیت بسیار مرغوب قابل عرضه می باشد. به دلیل رطوب نسبی این محصول ، تهیه آن به صورت بسته بندی توصیه می شود. زیرا می تواند به ماندگاری بیشتر آن کمک شایانی داشته باشد. میزان پروتئین و ویتامین موجود در آن برای مصرف دام ، بخصوص دام های پرواری بسیار توصیه می گردد.

میزان ماده خشک موجود در این خوراکی حدود 60 درصد می باشد. بخشی از مواد موجود در آن نیز شامل شیره مالت بوده که برای دام بسیار حایز اهمیت و مهم می باشد. محدوده قیمت این محصول برای دامداران بسیار مناسب و از لحاط اقتصادی به صرفه است.

مزایای مصرف تفاله جو …

قابلیت هضم بسیار بالا

دارای انواع ویتامین

پروتئین مناسب

خوش خوراکی

مناسب از لحاط اقتصادی

ماده خشک بیشتر

امروزه با افزایش شدید و چشمگیر قیمت محصولات دامی ، خریداران متعددی قادر به تهیه و هزینه کردن نمی باشند. از این رو دامداران سعی دارند از محصولاتی خرید کنند که دارای قیمت پایین و بصرفه باشند. این محصول تا حدی می تواند نیازهای اساسی و مهم دام ر ا تامین کند. که شاهد تقاضا و فروش بیشتر آن در سطح کشور می باشیم.

فروش تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا به سراسر کشور و با حجم زیادی انجام می شود. جهت خرید و استعلام قیمت انواع محصولات و خوراک دام می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *