ذرت برزیل مناسب خوراک دام

ذرت برزیل مناسب خوراک دام

ذرت برزیل مناسب خوراک دام های پرواری بوده و با ارزش غذایی بالا و قدرت تغذیه بهتر نقش موثری را بر دام ایفا می کند. این محصول در مقایسه با جو و سویا ، بیشترین میزان واردات را در بر می گیرد.

ذرت برزیل مناسب خوراک دام

خرید و فروش و قیمت ذرت به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. که بل توجه به وارداتی بودن این محصول ، نرخ ارز می تواند تاثیر مستقیمی را بر قیمت آن ایجاد کند. از آنجایی که عمده ذرت مورد نیاز دام از طریق کشورهای بزریل و روسیه انجام می گیرد. پس نوسانات ارز نیز قیمت این محصول را تعیین می کنند. کشور برزیل به عنوان قطب تولید انبوه ذرت مرغوب معرفی می شود. این کشور با دارا بودن زمینه های مناسب نیازهای عمده کشورهای نیازمند را تامین می نماید. کشور ما نیز به دلیل کمبودهای داخلی میزان قابل توجهی از نیازهای خود را با واردات ذرت از سایر کشورها تامین می کند.

ذرت برزیل از لحاط قدرت تغذیه بسیار ارزشمند می باشد و به دلیل پروتئین بالا مورد توجه خریداران و دامداران قرار می گیرد. واردات این محصول رابطه مستقیمی با میزان تقاضا و خرید از سوی مصرف کنندگان دارد. این محصول در مناطق گرم و نیمه گرم قدرت رشد بالایی دارد و محصولات پر باری در این مناطق تولید می شوند. از این رو کشور برزیل به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب بیش از حد انتظار تولیدات و نیازهای سراسر جهان را بر طرف می نماید.

ذرت برزیل چه خواص و مزایایی دارد؟

دارای ارزش غذایی بالا

قدرت رشد دام

افزایش شیر دام

میزان فیبر بالا

خوش خوراکی

میزان بالای ویتامین A , B

ماده 100 درصد خشک

شرکت بازرگانی ویرا به عنوان پخش کننده و وارد کننده انواع نهاده های دامی به فعالیت می پردارد. ذرت برزیل مناسب خوراک دام نیز در این مجموعه توزیع و عرضه می شود.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *