عرضه عمده انواع سبوس درجه یک

عرضه عمده انواع سبوس درجه یک

عرضه عمده انواع سبوس درجه یک با توجه به نیازهای خریداران در سراسر کشور انجام می شود. این محصول از کارخانه های بزرگ تولیدی و با استفاده از گندم درجه یک و ممتاز به دست می آید.

عرضه عمده انواع سبوس درجه یک

سبوس به صورت مستقیم از از گندم و جو مرغوب و کیفیت بالا تولید و تهیه می شود. دارای انواع ویتامین و سر شار از انرژی و خواص ممتازی بوده که برای مصرف دام های سبک و سنگین توصیه می شود. این محصول به عنوان یک مکمل بسیار مقوی در فصل زمستان به صورت ترکیبی برای دامداری ها بسیار مفید و حایز اهمیت می باشد. حتی در بسیاری از نیازهای روزمره و مواد مصرفی از سبوس به صورت مداوم مورد استقاده قرار می گیرد. سبوس در سایز و انواع مختلف تولید می شود. از جمله مهمترین آن می توان به سبوس زر اشاره نمود که با دارا بودن پروتئین و کیفیت مرغوب مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

با توجه به شناخت مزایا و خواص سبوس ، اقدام برای تهیه و خرید آن به مرور توسط دامداران در حال افزایش می باشد. از این رو کارخانه های تولیدی متعددی در سراسر کشور به تهیه و تولید آن می پردازند. سبوس غنی ترین منبع غذایی از لحاظ فیبر و الیاف گیاهی است و به عنوان مکمل غذایی نقش موثری را در بدن دام ایجاد می کند. فیبر بالای موجود در سبوس باعث افزایش حجم و پرورش مناسب دام می گردد.

خواص و مزایای سبوس جو و گندم؟

کیفیت مرغوب

فیبر بالا

انرژی زیاد

انواع ویتامین های متنوع

پروتئین زیاد

بهترین مکمل غذایی

شرکت بازرگانی ویرا با تجارب بلند مدت در زمینه فروش خوراک و نهاده های دامی به فعالیت می پردازد. عرضه عمده انواع سبوس درجه یک نیز از جمله محصولات مرغوب در این مجموعه می باشد.

جهت خرید انواع محصولات دامی با ما در ارتباط باشید.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *