فروش مستقیم جو ممتاز روس

فروش مستقیم جو ممتاز روس

فروش مستقیم جو ممتاز روس به عنوان محصولی باکیفیت برای عرضه و مصرف دام بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. عمده جو وارداتی در سطح کشور مربوط به کشور روسیه با کیفیت ممتاز و مرغوب می باشد.

فروش مستقیم جو ممتاز روس

محصولات و خوراک دام و طیور به عنوان بیشتر و پر مصرف ترین محصولات در سطح کشور شناخته می شوند. میزان نگه داری انواع دام های سبک و سنگین قابل توجه می باشد. از این رو منابع کافی برای تولید خوراک دام وجود ندارد. از جمله دلایل موجود حهت تامین این نیازها ، واردات گسترده این محصول می باشد. بنادر کشور سالانه هزاران تن از انواع جو ممتاز روس با کیفیت مرغوب را پهلو می دهد. جو به عنوان پرفروش ترین خوراک دامی در سطح جهان می باشد. کشور روس با دارا بودن وسعت بسیار زیاد ، به عنوان قطب تولید جو معرفی می شود.

کیفیت جو روس در مقایسه با سایر کشورهای تولیدکننده بسیار بالا است. همچنین قیمت آن نیز بسیار بصرفه و ارزان می باشد. که مورد توجه دامداران قرار می گیرد. این محصول برای پرورش دام های گوشتی و افزایش شیر دام بسیار مهم بوده و عمده مصرف کنندگان از مزایا و خواص موجود در این خوراکی برخوردار می باشند. شرکت بازرگانی ویرا به عنوان بزرگترین پخش کننده و عرضه کننده این محصول در سطح کشور بوده که با قیمت رقابتی و ارزان اقدام به تامین نیازهای دامداران می نماید.

آنالیز موجود در جو شامل عوامل مختلفی است که می توانیم به آنها اشاره کنیم از جمله آن ها …

میزان پروتئین 11 درصد

رطوبت 4 الی 6 درصد

الیاف خام 5 درصد

بیش از 90 درصد ماده خشک

نشاسته بالای 50 درصد

خاکستر 3 درصد

میزان حجم ماده شکسته 2 درصد

فروش مستقیم جو ممتاز روس در مجموعه بازرگانی ویرا با قیمت ارزان و مناسب صورت می گیرد. جهت خرید و استعلام انواع این محصولات می توانید با ما در تماس باشید.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *