خرید سویا دامی وارداتی

خرید سویا دامی وارداتی

خرید سویا دامی وارداتی در مقایسه با سالیان گذشته با حجم بالاتری صورت می گیرد و بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور از این نوع محصول استفاده می کنند.


خرید سویا دامی وارداتی


امروزه بخش مهمی از غلات کشور به صورت وارداتی تامین می شود و واردکنندگان از طریق بنادرهای مختلف کشور حجم قابل توجهی از غلات مصرفی کشور را تامین می کنند و سویا دامی نیز با توجه به کیفیت مرغوب و دارا بودن مقادیر زیادی از پروتئین از میزان مصرف زیادی در نزد دامداران برخوردار می باشد و از جهتی دیگر از قیمت مناسب تر و دسترسی بهتری برخوردار است.


خوراک وارداتی


حجم بسیار محدودی از سویا دامی در سطح کشور تامین می شود و با توجه به نیازهای موجود در سراسر کشور ، به واردات گسترده آن اقدام می شود و مرغوب ترین انواع سویا دامی وارداتی توسط شرکت های بازرگانی مختلف پخش و توزیع می گردد. کشورهای مختلفی در زمینه تولید انبوه سویا دامی به فعالیت می پردازند که مهمترین آن برزیل و اوکراین می باشند که با دارا بودن نیروهای متخصص و صنایع پیشرفته به عنوان قطب تولید و صادرات معرفی می شوند. روزانه حجم و تناژ بسیار زیادی از سویا دامی توسط بنادر کشور از جمله بندر امام پهلو می گیرد و به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازرگانی ها و مراکز معتبر فروش توزیع و عرضه می شود.
خریدران جهت خرید و دسترسی آسان به انواع غلات داخلی و وارداتی می توانند با بازرگانی ویرا در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *