شرکت گلوتن گندم ذرت

شرکت گلوتن گندم ذرت

شرکت گلوتن گندم و ذرت به عنوان مهمترین محصول جهت تامین نیازهای دام و طیور شناخته می شود و مصرف کنندگان زیادی برای مصرف دام و طیور از این فرآورده استفاده می نمایند.


شرکت گلوتن گندم ذرت


بخشی از گلوتن گندم و ذرت از طریق کارخانه های داخلی در سطح کشور تولید می شود و جهت مصرف و توزیع آن به سراسر کشور عرضه می گردد و به دلیل کیفیت مرغوب این فرآورده مصرف کنندگان زیادی به خرید و فروش آن اقدام می نمایند و امروزه نیز مصرف این محصول به دلیل افزایش سطح آگاهی افراد جامعه افزایش پیدا کرده است و میزان فروش و تولید این محصول در سطح کشور افزایش قابل توجهی را در بر داشته است.


به دلیل مصرف زیاد انواع گلوتن در سطح کشور و قادر نبودن کارخانه ها جهت تامین نیازهای مصرف کنندگان بخشی از این محصول از طریق واردات آن تامین می گردد و کشور چین نقش عمده ای را برای تامین این نیازها ایجاد می نمایند و علاوه بر تولید داخلی مقادیری از انواع گلوتن به صورت مستقیم از طریق کشور چین صورت می گیرد که مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان داخلی نیز واقع می گردد. چین با دارا بودن تکنولوزی و انواع دستگاههای پیشرفته به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای جهان در زمینه تولید محصولات و خوراک دام در عرصه بین الملی به رقابت و تولید می پردازد.
خریداران جهت خرید و فروش انواع گلوتن می توانند با ما در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

ما را در شبکه های اجتمااعی دنبال کنید.

تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *