عرضه جو ذرت لرستان

عرضه جو ذرت لرستان

عمده جو و ذرت تولید داخل از طریق مناطق جنوبی کشور انجام می گیرد و بخش های مختلفی ، از جمله لرستان و فارس نقش بسزایی را در تامین و تولید این محصولات ایجاد می نمایند.

عرضه عمده جو ذرت لرستان

امروزه کشور ما به عنوان یکی از پرمصرف ترین کشورهای جهان ، در زمینه مصرف انواع غلات و خوراک دام شناخته می شود و بیشترین میزان دام و گاو در این منطقه پرورش داده می شوند. پرورش دام مستلزم تامین انواع خوراکی برای برآوردن نمودن نیازهای آن ها می باشد ، بخش های مختلفی از کشور تا حدودی نیازهای مصرف کنندگان را در مناطق لرستان و جنوب کشور تامین می نمایند . این محصولات بیشترین میزان سهم تولید در سطح کشور را عهده دار می باشند.


عمده محصولات لرستان


جو و ذرت و انواع غلات و خوراک دام ، به صورت عمده توسط شرکت های مختلفی و از جمله این مجموعه بازرگانی عرضه می شود ، این خوراکی ها و غذای دام داخلی در مقایسه با محصولات وارداتی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد ، یشترین میزان خرید و فروش نیز به این نوع محصولات اختصاص داده می شود. دامدران این نوع محصولات را به صورت ترکیبی و کنسانتره برای مصرف دام استفاده می کنند. این نوع خوراکی سرشار از انواع ویتامین و پروتئین بوده ، که برام مصرف دام به صورت مداوم توصیه می گردد.

محصولات تولید شده در سطح کشور بدون هیچ مواد افزودنی شیمیایی تولید می شوند ، این عامل تاثیر مهمی را بر روی کیفیت محصول ایجاد کرده و در نتیجه افزایش خواص آن را موجب می شود. عمده این محصولات توسط نمایندگی های فروش و با قیمت پایین تر ار کف بازار توزیع و پخش صورت می گیرد.
ما را همراهی کنید و از لیست قیمت های این مجموعه بازرگانی اطلاع حاصل فرمایید.

بازرگانی ویرا مرکز معتبر تامین خوراک دام و طیور در داخل کشور می باشد .
تامین انواع ذرت خوراک دام و طیور خود با کیفیت ممتاز و قیمت بسیار ارزان را به ما بسپارید .
ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

  1. تلگرام
  2. اینستاگرام
  3. واتساپ

همه روزه می توانید قیمت روز انواع ذرت را از ما دریافت نمایید .
بازرگانی ویرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *