فروش جو روس سفید ممتاز

فروش جو روس سفید ممتاز

فروش جو روس سفید ممتاز نسبت به سال های گذشته در سطح کشور ، از رشد چشمگیری برخوردار شده و بیشترین مصرف داخلی جو مربوط به جو روس می باشد.

فروش جو روس سفید ممتاز

روسیه به اولین کشور در زمینه تولید جو ممتاز و مرغوب تبدیل شده و میزان کشت و تولیدات آن روزانه بیش از چندین هزار تن می باشد . کشورها و شرکت های مختلفی در این زمینه با کشور روسیه به فعالیت می پردازند و با حجم بسیار بالاتری به خرید آن اقدام می کنند. انواع مختلف جو در کیفیت های متفاوت در این کشور تولید و روانه کشورهای مختلفی در سطح جهان می گردد . همچنین بیشترین میزان تولید غلات را جو سفید به خود اختصاص داده و خریداران زیادی را نیز جذب می کند.

جو سفید در بازارهای ایران نیز دارای تقاضای بیشتری بوده پرورش دهندگان دام و طیور از این محصول بیشتر استفاده می کنند . به دلیل کیفیت مطلوب ، خریداران بیشتری به تهیه و خرید آن اشتیاق دارند. این خوراکی از میزان ضایعات بسیار محدودی دارا بوده ، قیمت مصوب آن نیز برای مصرف کنندگان و صنایع دام مقرون بصرفه می باشد. امروزه با توجه به افزایش آگاهی کشاورزان و میزان خرید انبوه جو سفید ، تا حدی مطلوبی به کشت و تولید آن در مناطق جنوبی کشور می پردازند. البته تولیدات داخلی جو ، پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان نمی باشد ، بلکه حجم قابل توجهی از آن با واردات بی رویه این محصول از کشور روسیه تامین می گردد. خریداران جهت فروش و خرید انواع جو داخلی و وارداتی می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

بازرگانی ویرا مرکز معتبر تامین خوراک دام و طیور در داخل کشور می باشد .
تامین انواع جو خوراک دام و طیور خود با کیفیت ممتاز و قیمت بسیار ارزان را به ما بسپارید .
ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

  1. تلگرام
  2. اینستاگرام
  3. واتساپ

همه روزه می توانید قیمت روز انواع جو را از ما دریافت نمایید .
بازرگانی ویرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *