عرضه مستقیم خوراک دام پرواری

عرضه مستقیم خوراک دام پرواری

عرضه مستقیم خوراک دام پرواری در مراکز فروش انجام می شود ، از جمله این خوراکی ها می توان به پودر گوشت ، پودر ماهی ، کجاله پنبه و … اشاره نمود.

عرضه مستقیم خوراک دام پرواری

از جمله دام های موجود در دامداری ها معمولا دامهای پرواری می باشد. این نوع دام به منظور پرورش بهتر گوشتی در دامداری ها پرورش داده می شوند . این نوع دام های برای رشد بهتر باید محصولات با کیفیت و مرغوب را مصرف نمایند. برخی از خوراکی های دام با دارا بودن ارزش غذایی بیشتر جهت پرورش دام های پرواری بسیار مناسب می باشند. این محصولات مغذی بوده و از پروتئین بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات کشاورزی برخوردار می باشند ، که از جمله این محصولات می توان به کنجاله سویا و پودر گوشت اشاره نمود ، که از مرغوب ترین خوراک موجود در کف بازار محسوب می گردند.

عرضه مستقیم محصولات دامی

بسیاری از خوراک دام پرواری به صورت مکمل و کنسانتره برای مصرف دام استفاده می گردد . این نوع محصولات در مراکز فروش و نمایندگی های معتبر با کیفیت مرغوب عرضه و توزیع می شود. مصرف کنندگان با اطلاع از خواص و ارزش غذایی محصولات دامی و برآورد نمودن میزان ویتامین های موجود در آن ، جهت پرروش مناسب دام و طیور به خرید آن محصول اقدام می نمایند. خریداران جهت تهیه و تامین انواع خوراک دام پرواری و سایر اقلام دامی می توانند این مجموعه بازرگانی را دنبال کنند.

ویرا بازرگانی

 ** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

 *  امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی  *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *