اقلام خوراک دام طیور مدلل

اقلام خوراک دام طیور مدلل

اقلام خوراک دام و طیور مدلل در نمایندگی های معتبر فروش با کیفیت مطلوب به صورت فله ای عرضه می شود. فروش این محصولات به صورت عمده و تناژ بالا انجام می پذیرد.

اقلام خوراک دام طیور مدلل

بنادر مهم کشور و از جمله آن بندر امیرآباد نقش پر رنگ و چشمگیری را در ، واردات عمده خوراک دام و طیور مدلل ایجاد نموده است. خوراک مدلل شامل انواع مختلف خوراک دام از جمله گندم ، جو ، سویا و ذرت می باشد این محصولات به صورت مستقیم از طریق بنادر کشور و با قیمت مطلوب ، برای تامین نیازهای صنایع دام و طیور توزیع می شود. عمده این محصولات وارداتی توسط کشورهای روسیه ، برزیل و اوکراین انجام می پذیرد و به دلیل کیفیت مرغوب آن ، شاهد واردات گسترده به کشور می باشیم.

خوراک دام طیور

اقلام‌مدلل علاوه بر غلات محصولاتی نظیر روغن طیور ، فول فت سویا و میتونین را نیز در بر می گیرد. موجود بودن انواع مختلف خوراک مصرفی دام و طیور موجب شده که خریداران زیادی جهت خرید آن اقدام نمایند. با توجه به افزایش و نگه دارای دام و طیور بیشتر در سطح کشور ، کمبود تولید داخلی خوراک دام پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان نمی باشد. همین عامل واردات بیشتر محصولات کشاورزی و دامی را از طری نبادر مختلف کشور بهبود و سرعت می بخشد.
مشتریان محترم جهت ثبت سفارش و خرید محصولات مدلل می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

** تامین کننده خوراک دام و طیور و آبزیان از اقلام مدلل با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده **

 ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *