فروش مستقیم تفاله مالت جو از کارخانه

فروش مستقیم تفاله مالت جو از کارخانه

فروش مستقیم تفاله مالت جو از کارخانه با چه قیمتی انجام می شود؟ آیا این محصول از انرژی و ارزش غذایی کافی برخوردار می باشد؟ آیا قیمت مناسب این محصول تاثیری در خرید آن از سوی دامداران ایجاد می کند؟

فروش مستقیم خوراک دام

امروزه میزان قابل توجهی از محصولات و خوراک دام با افزایش شدید قیمت مواجهه می باشد. از این رو توان خرید دامداران تا حدی کاهش یافته است. خریداران برای تامین نیازهای دام و طیور به ناچار اقدام به تهیه محصولات ارزان قیمت می نمایند. یکی از خوراک ارزان قیمت و با کیفیت تفاله مالت جو می باشد. این محصول به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی در سراسر کشور تولید می شود. که دارای ارزش غذایی بسیار زیاد و قیمت مناسب بوده که نیازهای دامداران را تامین می نماید. تفاله جو از خواص و میزان ویتامین بالای برخوردار می باشد.

روزانه حجم قابل توجهی از آن به صورت مسقتیم و بدون واسطه و با حمل رایگان از طریق این مجموعه بازرگانی به سطح کشور توزیع می شود. از جمله خواص مهم این محصول می توان به شیره موجود در آن اشاره نمود. که برای مصرف دام های سبک و سنگین بسیار موثر واقع می شود. قدرت تغذیه این خوراکی برای دام های گوشتی و پرواری حایز اهمیت بوده و نیازهای آن ها را تا حد مطلوب تامین می نماید. این محصول به دو صورت بسته بندی سیلاژ و فله به صورت مستقیم توزیع و عرضه می شود.

از جمله خواص و مزایای موجود در مالت جو…

بسته بندی سیلاژی و سه لایه

ارزش غذایی بالا

دارا بودن انواع ویتامین

پروتئین بالا

بسیار مغذی و قدرت تغذیه بالا

فروش مستقیم تفاله مالت جو از کارخانه و شرکت بازرگانی ویرا با قیمت ارزان انجام می شود. جهت خرید محصولات دامی می توانند با ما در ارتباط باشید.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *