پخش عمده روغن تصفیه سویا

پخش عمده روغن تصفیه سویا

پخش عمده روغن تصفیه سویا درجه یک با کیفیت بالا از جمله مسائل مهم برای فروشنده ها و مجموعه های بازرگانیم باشد. که به صورت رقابتی از لحاظ کیفیت و قیمت محصول به فعالیت گسترده می پردازند.

پخش نهاده دام

روغن خام و تصفیه سویا یک محصول و خوراک مهم و حیاتی برای مصرف انسانی و حیوانی می باشد. این خوراک با دارا بودن انواع ویتامین و خواص مفید نقش موثری را در تامین نیازهای موجود ایفا می نماید. بخشی از این خوراکی برای مصرف دام و مخش دیگری برای مصرف انسانی کاربرد دارد. عمده روغن خام برای مصارف در دامداری ها و مرغداری قابل استفاه می باشد. که با دارا بودن انواع انرژی و فیبر کافی برای رشد و پرورش طیور بسیار مفید و موثر واقع می گردد. امروزه عمده مصرف کنندگان از این محصول استفاده می کنند. پروتئین موجود در آن به تخم گذاری بیشتر و پرورش آن کمک شایانی می کند.

این محصول به دو صورت رسمی و غیر رسمی به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. که از طریق دانه های روغنی سویا و طی فرایند مختلف تولید به دست می آید. امروزه با توجه به نیاز بیشتر مصرف کنندگان ، شاهد افزایش کارخانه های تولید بوده ایم. که این امر می تواند یک عامل مهم برای کاهش قیمت این محصول باشد. همچنین فروش رقابتی روغن سویا علاوه بر کاهش قیمت ، در کیفیت بالای محصول نیز تاثیر زیادی را در بر داشته است.

خواص موجود در روغن سویا ؟

محافظت بیشتر از پوست

جلوگیری از پوکی استخوان

کاهش کلسترول

سرشار از امگا 3 و 6

پروتئین بالا

مقاومت بدن در برابر بیماری

و …

پخش عمده روغن تصفیه سویا درجه یک در این مجموعه بازرگانی با کیفیت بیسار بالا و رقابتی صورت می گیرد. جهت خرید انواع خوراک و نهاده های دامی می توانید با ما در ارتباط باشید.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *