پخش تفاله جو فله

پخش تفاله جو فله

پخش تفاله جو فله در مجموعه بازرگانی ویرا به صورت مداوم انجام می شود. این خوراکی با انواع ویتامین و پروتئین مناسب ، محصولی با ارزش غذایی بسیار بالا برای مصرف دام به شمار می آید.

پخش نهاده دام

تفاله جو کاربری زیادی می تواند برای مصرف دام در پی داشته باشد و از جمله مفید ترین مکمل غذایی نیز محسوب می شود. این محصول سرشار از انواع ویتامین و فیبر می باشد و دارای رطبوت 40 درصدی نیز می باشد. بخش قابل توجهی از آن را ماده خشک تشکیل می دهد. به همین دلیل این محصول یک خوراکی مهم و کاربردی در جیره غدایی دام به شمار می آید. عمده مصرف کنندگان به صورت ترکیبی و مکمل از این محصول برای ترکیب با سبوس و کاه استفاده می کنند. که نتایج بسیار مهمی را برای پرورش مناسب دام در پی داشته است.

امروزه میزان استفاده و مصرف این محصول افزایش چشمگیری را در پی داشته است. که از قیمت بسیار مناسب و رقابتی برخوردار می باشد. این عوامل زمینه فروش و تولید بیشتر تفاله را در بر داشته است. این محصول به دو صورت بسته بندی و فله عرضه می شود. بسته بندی های موجود می تواند تا چندین ماه ماندگاری داشته باشد. میزان پروتئین موجود در این خوراکی بین 10 تا 20 درصد می باشد که نسبت به قیمت آن از خواص بسیار بالایی برخوردار است. که زمینه فروش بیشتر آن را در پی خواهد داشت.

ارزش غذایی موجود در تفاله جو …

پروتئین زیاد

میزان کربوهیدرات بالا

ماده خشک فراوان

فیبر مناسب

قابلیت هضم آسان

خریداران محترم جهت پخش تفاله جو فله و بسته بندی می توانند با مجموعه بازرگانی ما در ارتباط باشند و از این طریق انواع نهاده های دامی را تهیه نمایند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنیال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *