فروش فوری کنجاله سویا برزیل

فروش فوری کنجاله سویا برزیل

فروش فوری کنجاله سویا برزیل توسط مجموعه های بازرگانی مختلفی در سطح کشور انجام می پذیرد. این محصول با کیفیت بالا و قیمت رقابتی توسط مجموعه بازرگانی ویرا به شرط تخلیه صورت می گیرد.

خوراک دام

این محصول بهترین و مرغوب ترین نوع خوراک دام وارداتی محسوب می شود. که در بین دامداران و خریداران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کشور های متعددی در زمینه تولید و صادرات این محصول به رقابت می پردازند. اولین و بزرگترین کشورها در این زمینه می توان به کشور برزیل اشاره نمود. که منبع تولید و آغازگر صادرات این خوراکی به سایر کشورهای جهان می باشد. کشور برزیل با دارا بودن بیشتر میزان وسعت و زمین های مناسب نقش بسزایی را در تامین نیازهای جهانی ایجاد می کند. این محصول با دارا بودن ارزش غذایی بالا و خواص مطلوب مورد توجه خریداران واقع می گردد.

کشور های مختلفی از جمله ایران به دلیل نداشتن منابع کافی اقدام به واردات بی رویه کنجاله سویا از کشور برزیل می نمایند. قیمت مناسب و ارزش غذایی بالا ، خریداران را ملزم می دارد که برای پرورش دام های سبک و سنگین از این محصول استفاده کنند. برای صرفه جویی در هزینه معمولا این محصول را با ترکیب سایر نهاده ها برای مصرف دام استفاده می کنند. با توجه به واردات زیاد و رقابت بین شرکت های بازرگانی این محصول با قیمت مناسب و ارزان به دست مصرف کنندگان می رسد.

خواص کنجاله سویا …

وجود املاح معدنی ضروری

بیشترین میزان پروتئین در بین نهاده های دام

وجود ویتامین های مختلف

دارا بودن منیزیم و آهن

پرورش انبوه گوشت دام

قابلیت هضم بسیار آسان

فروش فوری کنجاله سویا برزیل سهولت تامین آن از سوی خریداران را در بر می گیرد. خریداران جهت خرید انواع این محصولات می توانند ما مجموعه ما در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *