فروش یونجه پرسی درجه یک

فروش یونجه پرسی درجه یک

فروش یونجه پرسی درجه یک با رطوبت پایین و بازدهی بالا برای مصرف انواع دام مهای سبک و سنگین انجام می شود. که دارای خواص ویژه و کیفیت عالی می باشد.

خوراک دام

یونجه از جمله خوراک مناسب و پر تقاضا برای دامداران می باشد. این محصول امروزه از کاربرد فراوانی برخوردار بوده و خریداران زیادی جهت تهیه آن اقدام می کنند. ارزش غذایی موجود در یونجه برای سلامت دام مهم و اساسی بوده و عمده مصرف کنندگان و دامداران حهت تامین نیازهای دام و پرورش بهتر آن از این محصول استفاده می کنند. ارزش غذایی این محصول بسیار زیاد و با تاثیر مستقیم روی دام همراه می باشد. بیشتر میزان تولید آن نیز در شهرهای کرمانشاه و همدان بوده و با بستر مناسب و زمین های حاصلخیز تولید انبوهی از این خوراکی را در اختیار دارند. قیمت مناسب این محصول نیز در روند تولید و فروش آن بی تاثیر نبوده و یکی از عوامل مهم جهت تقاضای بالا را می توان به قیمت ارزان این خوراکی اشاره کرد.

یونجه به دو صورت پرسی و خرد شده به فروش عرضه می شود. معمولا یونجه خرده شده را با محصولاتی مانند سبوس و جو و کاه ترکیب کرده و برای مصرف دام استفاده می کنند که از کاربرد بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. انرژی و کالری فراوانی را نیز در بر می گیرد. این محصول به عنوان ارزشمندترین محصول دامی و پر فروش ترین آن در سطح کشور می باشد.

ارزش غذایی موجود در یونجه …

سرشار از ویتامین a , b

اسید فسفریک بالا

ارزش غذایی بالا برای انسان و دام

دارای مقادیر زیادی از آهن

تقویت رشد جسمی دام

مناسب جهت پرورش انواع دام

خریداران محترم جهت خرید و فروش یونجه پرسی درجه یک و انواع خوراک و نهاده های دامی ارزان قیمت می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *