فروش ذرت برزیل

فروش ذرت برزیل

فروش ذرت برزیل به صورت مستقیم از بنادر کشور و بدون واسطه از طریق این مجموعه بازرگانی انجام می شود. مجموعه ما به عنوان یک شرکت بزرگ در سراسر کشور به فعالیت می پردازد.

خوراک دام

کشورهای مختلفی در زمینه تولید انبوه خوراک و نهاده های دامی به فعالیت می پردازند. از جمله بزرگترین این کشورها می توان به کشور برزیل اشاره نمود که با دارا بودن وسعت بسیار زیادی قادر به تامین انواع نهاده های دامی می باشد. از جمله محبوب ترین خوراک دامی در این کشور می توان به تولید و عرضه مستقیم کنجاله سویا و ذرت اشاره نمود. ذرت برزیل مرغوب ترین نوع ذرت در سطح جهان می باشد. این کشور با تولید زیاد و صادرات آن به مشئر های مختلف جهان نقش پر رنگی را در توزیع این نهاده در سراسر جهان ایجاد می کند.

کشور ما به عنوان یکی از وارد کنندگان ذرت برزیلی ، جهت تامین نیازهای مورد نیاز استفاده می کند. استفاده از این محصول ممتاز نیازهای اصلی دام و همچنین پرورش دام را در بر می گیرد. عمده این محصول از طریق بندر امام و بندر امیر آباد به سطح بازارهای داخلی وارد می شود. که مورد استقبال دامداران قرار می گیرد. کشور بریل از لحاظ تولید و کیفیت محصولات دامی در رتبه اول قرار دارد و نیازهای اصلی خریداران را تامین می نماید.

خواص موجود در ذرت مورد توجه دامداران قرار می گیرد و معمولا مصرف این خوراکی افزایش چشمگیر شیر دام را در بر می گیرد.

مزایای استفاده از ذرت برزیل؟

قدرت تغذیه بالا

کیفیت مرغوب

پروتئین فراوان

انواع ویتامین a و b

چربی زیاد

دارای فبر مناسب

رطوبت پایین

فروش ذرت برزیل توسط مجموعه بازرگانی ویرا با قیمت ارزان و رقابتی انجام می شود. خریداران جهت تهیه انواع این محصولات می توانند ما را همراهی کنند.

ویرا بازرگانی

ما را از طرق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *