نمایندگی فروش پودر گوشت خوراک دام

نمایندگی فروش پودر گوشت خوراک دام

نمایندگی فروش پودر گوشت خوراک دام ، اقدام به توزیع انواع محصولات دامی می نماید. با توجه به افزایش قیمت محصولات دامی ، مصرف کنندگان با خرید پودر گوشت نیازهای موجود را تامین می نمایند.

نمایندگی فروش پودر گوشت خوراک دام

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاههای پیشرفته ، با استفاده از انواع ضایعات استخوان و گوشت ، حجم قابل توجهی از پودر گوشت تولید می گردد. کارخانه های تولیدی طی عملیات و فرایندهای مختلفی ، اقدام به تولید انبوه پودر جهت مصرف دام می نمایند. همچنین با افزایش قیمت خوراک دام در سطح کشور ، خریداران سعی می کنند محصولاتی را تهیه نمایند که از قیمت کمتری برخوردار باشند. از این رو این نوع پودر بهترین جایگزین برای محصولات دامی محسوب می گردد. این خوراکی در مقایسه با سایر خوراک دامی ، از قیمت مناسب تری برخوردار بوده ، این عامل نقش عمده ای را در افزایش تولید آن ایجاد می کند.

معمولا پرورش دهندگان دام به صورت ترکیبی ، این خوراکی را برای تامین نیازهای دام و گاو استفاده می کنند. بیشترین مقدار مصرف این خوراکی ، در فصول سرد سال و در دوران بارداری دام صورت می گیرد. تولید پودر گوشت به صورت مستقیم زیر نظر وزارت بهداشت انجام می شود. معمولا به صورت بسته بندی های مختلف ، با مرغوبترین کیفیت ممکن و پروتئین بیشتر ، در سراسر کشور توزیع می گردد.
خریداران جهت خرید انواع محصولات و خوراک دام می توانند با ما در ارتباط باشند.

ویرا بازرگانی

* امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *