پخش عمده انواع سویا مرغوب وارداتی

پخش عمده انواع سویا مرغوب وارداتی

پخش عمده انواع سویا مرغوب وارداتی ، توسط بازرگانی ویرا در سطح کشور انجام می شود. خوراک سویا تا حد مطلوبی ، نیازهای عمده مصرف کنندگان را تامین می نمانید.

پخش عمده انواع سویا مرغوب وارداتی

دانه های سویا یک محصول بسیار مقوی ، با خاصیت و سطح کیفی مرغوب به شمار می آید. کشورهای مختلفی در جهان اقدام به تولیدات بی رویه این خوراکی می نمایند. از جمله بزرگترین کشورهای فعال در این زمینه ، می توان به آرژانتین و برزیل اشاره نمود. سطح فعالیت این کشورها بسیار گسترده می باشد. البته موقعیت جغرافیایی و آب و هوای منطقه ، تاثیر بسزایی را در تولید و کشت انواع خوراک دام ایجاد می کند. با توجه به تولید انبوه دانه های سویا ، مقادیر زیادی از این خوراکی جهت مصرف کشورهای نیازمند صادر می گردد.

کشور ما به دلیل کمبود تولید محصولات دامی ، اقدام به واردات مرغوب و با کفیت خوراک دام می نماید. امروزه شاهد واردات انواع خوراک دام به سطح کشور می باشیم. بنادر جنوبی کشور نقش موثری را در نحوه واردات و بارگیری آن به سراسر کشور انجام می دهند. دانه های سویا به روش های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. بخشی از آن در کارخانه های مختلفی روغن گیری می شود. از تفاله به دست آمده این محصول ، به عنوان کنجاله سویا مورد استفاده دام قرار می گیرد.

خریداران جهت خرید عمده و بدون واسطه انواع محصولات دامی می توانند ما را دنبال کنند.

ویرا بازرگانی

* امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *