خرید عمده کنجاله سویا مرغوب

خرید عمده کنجاله سویا مرغوب

خرید عمده کنجاله سویا مرغوب با کفیت قابل توجهی ، از طریق نمایندگی های معتبر فروش انجام می پذیرد. این خوراکی با قیمت ارزان در سراسر کشور توزیع می شود.

خرید عمده کنجاله سویا مرغوب

کنجاله سویا به صورت مستقیم از دانه های سویا دامی به دست می آید. این خوراکی طی فرایند های متعددی از طریق کارخانه های فعال ، با دستگاههای پیشرفته صورت می گیرد. با استفاده از دانه های سویا مقادیر زیادی روغن سویا به دست می آید. این روغن جهت مصرف خوراک مرغ بسیار حایز اهمیت می باشد. البته بخشی از این روغن نیز در کارخانه های تولیدی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. ضایعات به دست آمده از دانه های سویا ، به عنوان کنجاله سویا در دامداری ها و دامپروری ها با قیمت مناسب عرضه ، سپس مورد مصرف دام و گاو واقع می گردد.

کنجاله سویا بسیار مقوی و با خواص بوده ، مصرف کنندگان معمولا به دلیل افزایش چشمگیر خوراک دام ، از کنجاله سویا به عنوان محصول جایگزین با قیمت مناسب استفاده می کنند. این خوراکی معمولا به صورت مکمل و ترکیبی در جهت تامین نیازهای دام مورد استفاده قرار می گیرد. بخش متعددی از دامداران ، برای پرورش دام و تقویت نیروی جسمانی دام از آن بهره می برند. همچنین قیمت مناسب این محصول ، خریداران را ملزم می دارد که از این خوراکی استفاده نمایند.
جهت خرید و تامین انواع محصولات دامی می توانید با ویرا بازرگانی در ارتباط باشید.

ویرا بازرگانی

* امکان خرید حضوری ، تلفنی و اینترنتی *

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *