روغن خام سویا

روغن خام سویا

روغن خام سویا برگرفته از دانه‌های روغنی سویا می باشد . سویا محصولی با پروتئین بالا و بسیار مفید در تغذیه دام و طیور است . تولید روغن خام سویا به‌عنوان جایگزین و مکمل در جیره دام و طیور با توجه به قیمت مناسب آن علاوه ‌بر این که سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می ‌شود در تولید محصولات با کیفیت و رشد بهتر دام و طیور نیز نقش بسزایی دارد .
استفاده از روغن در تغذیه دام می‌تواند بخشی از نیاز روزانه بدن به انرژی را به‌خوبی تامین نماید . به‌طورکلی انرژی موجود در جیره برای طیور را از ۲ طریق می‌توان تامین کرد :

  1. از طریق چربی‌ها که از منابع حیوانی بدست می‌آید .
  2. از طریق روغن که از دانه‌های گیاهی به دست می‌آید .

روغن‌های گیاهی در جیره دام و طیور در انواع مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد .
از معروف‌ترین روغن‌های گیاهی به کار برده شده در جیره دام و طیور می‌توان به روغن سویا  ، روغن ذرت ، روغن کلزا ، روغن آفتاب‌گردان و روغن پنبه‌دانه اشاره نمود .
روغن ذرت دارای فواید بسیار خوبی در طیور گوشتی و تخم‌گذار می‌باشد .
اما نکته مهم و قابل‌توجه این است که در مصرف برخی از روغن‌ها در جیره دام و طیور باید دقت لازم صورت بگیرد ، از جمله این روغن‌ها می‌توان به روغن کلزا اشاره نمود .

فواید استفاده از روغن‌خام سویا در جیره

اگر بخواهیم به فواید روغن سویا در جیره اشاره کنیم می‌توان گفت که این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد برای دام و طیور بسیار مفید است .
روغن خام سویا دارای درصد انرژی بالایی می‌باشد که می‌تواند در تامین انرژی مورد نیاز بدن نقش بسزایی داشته باشد .
همچنین این محصول دارای انواع اسیدهای چرب ضروری ازجمله اسیدهای چرب اشباع و غیراشباع می‌باشد .
روغن خام سویا ازنظر ترکیبات همچنین دارای فیبر ، ویتامین و مواد معدنی ازجمله کلسیم و فسفر است . کاربرد روغن خام سویا در جیره می‌تواند بخشی از نیازهای بدن به این مواد را به‌صورت روزانه و به‌خوبی تامین نماید .

یکی از مزیت‌های روغن سویا این است که در دمای معمولی حالت مایع دارد و به‌راحتی در جیره مورد استفاده قرار می‌گیرد . اما برخی از روغن‌ها با توجه به حالت جامدی که دارند برای استفاده شدن در جیره باید ابتدا به وسیله گرما به حالت مایع تبدیل‌شده و سپس مورد استفاده قرار گیرند . اگرچه روغن‌هایی که حالت جامد دارند پس‌از استفاده در جیره دوباره به حالت اولیه خود بازگشته(جامد می شوند) و باعث به‌هم چسبیدن دانه‌های جیره و افت کیفیت محصول در جیره نیز می‌شود .

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های روغن خام سویا استفاده مکمل از این محصول در دانه‌های آردی می‌باشد.
مخلوط روغن سویا در دانه‌های آردی سبب می‌شود تا دانه‌ها به یکدیگر چسبیده و در هوا پخش نشود .
همچنین از روغن خام سویا می‌توانید در جیره انواع دام و طیور مورد استفاده قرار دهید .اگر شما از خریداران روغن خام سویا هستید حتما اطلاع از قیمت محصول از دغدغه‌های همیشگی شما می‌باشد .

قیمت روز روغن خام سویا

شرکت بازرگانی ویرا مرکز معتبر تامین خوراک دام همه‌روزه قیمت این محصول را از طریق واحد فروش در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد .
شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت شرکت با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید و علاوه ‌بر قیمت روز از شرایط خرید و تخفیفات ویژه این محصول نیز بهره‌مند شوید .

روغن‌خام سویا و سایر روغن‌های گیاهی با کیفیت ممتاز و تضمینی برای شما خریداران گرامی به سراسر کشور ارسال خواهد گردید .
قیمت مناسب روغن‌خام سویا یکی از مزیت‌های این محصول می‌باشد که در تولید محصول ارزان‌قیمت و ارائه آن به بازار و سودآوری مناسب خریدار نیز بسیار تاثیرگذار است .
با توجه به افزایش قیمت در خوراک اصلی دام و طیور از جمله دانه سویا ، ذرت ، گندم و جو استفاده از روغن خام سویا می‌تواند سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما و همچنین با ایجاد تنوع در جیره به رشد بهتر دام و طیور شما بسیار کمک نماید .

عوامل موثر بر قیمت روز روغن‌سویا

عوامل مختلفی بر قیمت محصول تاثیرگذار هستند .
معمولاً نرخ دهی برای روغن‌خام سویا بر اساس مقدار سفارش خریداران انجام می‌گیرد ؛ بنابراین هر اندازه محصول در تناژ بالاتری خریداری شود ، خریدار از تخفیفات بالاتری نیز بهره‌مند خواهد گردید .
شما با خرید محصول به‌صورت مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان می‌توانید محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید  ؛ همچنین برای خرید ارزان ‌قیمت روغن‌خام سویا می‌توانید از طریق شرکت بازرگانی ویرا اقدام نمایید .
قیمت روز روغن خام سویا براساس تناژ خرید شما و کیفیت محصول متفاوت می‌باشد .
شما می‌توانید این محصول را به ‌صورت فله‌ای و گالن در ۲ صورت مختلف از طریق بازرگانی ویرا خریداری نمایید .

هر اندازه دانه سویا مورداستفاده در کارخانه‌های روغنگیری مرغوب باشد و کیفیت مرغوب‌تری داشته باشد ، روغنی تولیدی نیز از کیفیت بالاتری برخوردار است.
استفاده از روغن مرغوب و باکیفیت می‌تواند سبب رشد بهتر تولید محصول مناسب و درنتیجه سودآوری مناسب شما شود .

روغن سویا در تغذیه انسان

روغن سویا اگر در کارخانه پس‌از طی مراحل مختلفی تصفیه شود در تغذیه انسان و آشپزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .
این روغن برای مصرف انسانی ، پس‌از آنکه دانه‌های سویا توسط حرارت و حلال‌های مختلف استخراج می‌شود و تصفیه‌شده و در تولید انواع سس ها تولید بیسکویت‌ها و …  بکار گرفته می‌شود . یکی دیگر از موارد کاربرد روغن سویا نیز استفاده در خوراک دام و طیور می‌باشد .
از روغن خام سویا به‌صورت مخلوط در تغذیه دام استفاده می‌شود .
روغن سویا مکمل غذایی دام برای شیردهی و افزایش بازدهی بارداری دام مفید است .

روغن خام سویا هم چنین در انواع وارداتی از کشورهایی مانند برزیل نیز وارد می‌شود .
این روغن در داخل کشورمان در استان‌هایی مانند کرمانشاه ، مازندران و شیراز در کیفیت‌های مرغوبی تولید می‌شود .

مرکز معتبر خرید روغن خام سویا

بازرگانی ویرا مرکز معتبر تأمین خوراک دام و طیور در سراسر کشور می‌باشد که می‌توانید با خیالی راحت و آسوده محصول مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایید .
روغن خام سویا با کیفیت تضمینی و قیمت بسیار ارزان و مناسب به سراسر کشور ارسال می‌گردد .
برای خرید محصول و ثبت سفارش با واحد فروش شرکت در تماس باشد .

بازرگانی ویرا

ما را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *