عرضه مستقیم یونجه درجه یک

عرضه مستقیم یونجه درجه یک

عرضه مستقیم یونجه درجه یک از طریق مجموعه بازرگانی ویرا با کیفیت مرغوب و رقابتی انجام می پذیرد. این محصول از قدرت تغذیه بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

عرضه مستقیم یونجه درجه یک

محصول یونجه یک خوراک پر تقاضا برای مصرف دام های سبک و سنگین می باشد. که سالانه در چندین پارت برداشت می شود. بسیاری از دامداران برای تامین نیازهای روز مره دام و گاو به خرید این محصول روی می آورند. زیرا با توجه به افزایش قیمت محصول و خوراک دام و طیور ، این خوراکی از قیمت مناسب تری برخوردار بوده که تقاضای بیشتری را در بر می گیرد. همچنین به دلیل داخلی بودن این محصول ، معمولا قیمت تمام شده آن در مقایسه با محصولاتی وارداتی بسیار مفید و به صرفه می باشد. امروزه شاهد مصرف بیشتر آن در سطح کشور می باشیم.

مناطق کرمانشاه و همدان به دلیل وسعت زیاد زمین های حاصلخیز و مرغوب نقش پر رنگی را در تولید یونجه با کیفیت ایفا می کنند. این محصول در تمام طول فصول سال می تواند برای مصرف دام کاربری و موثر واقع شود. از این رو خریداران متعددی به تهیه و خرید آن اقدام می نمایند. مجموعه بازرگانی ویرا نقش مهمی را در پخش و توزیع انواع خوراک و نهاده های دامی در سطح کشور ایجاد می کند. این مجموعه به صورت فروش کوتاه مدت و بلند مدت زمینه مناسبی را برای خرید یونجه مرغوب از سوی دامداران ایجاد می کند.

مزایای استقاده از یونجه مرغوب و باکیفیت :

کیفیت بالا

دارا بودن کالری زیاد

قیمت مناسب

ارسال رایگان

فروش شراطی

رطوبت پایین

خریداران محترم جهت تهیه و عرضه یونجه درجه یک می توانند با مجموعه بازرگانی ما در ارتباط باشند. تا این محصول را با بهترین قیمت رقابتی در سطح بازار خریداری کنند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *