پخش تفاله جو خوراک دام

پخش تفاله جو خوراک دام

پخش تفاله جو خوراک دام به صورت فله و بسته بندی با قیمت ارزان و رقابتی در نمایندگی های معتبری در سطح کشور انجام می شود. که مورد توجه دامداران و خریداران واقع می گردد.

خوراک دام

تفاله جو بخش مهمی از خوراک دام محسوب می شود. که می تواند به صورت روزانه در جیره غدایی دام قرار گیرد. این محصول از قدرت تغذیه بسیار بالایی برخوردار می شود. که می تواند نیازهای دام در دوران شیر دهی و بارداری را تامین نماید. این محصول دارای ماده خشک بیشتری بوده و دامداران می توانند با پرداخت هزینه های پایین تری به خرید و تهیه آن اقدام کنند. امروزه کارخانه های تولیدی متعددی با توجه به تقاضا و نیازهای مصرف کنندگان اقدام به تولید انبوه این خوراکی می نمایند. تفاله جو از خواص و ارزش غذایی متنوعی برخوردار می باشد. این محصول به دو صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد.

این مجموعه بازرگانی با دارا بودن نیروهای متخصص در زمینه فروش عمده و با کیفیت انواع محصول و نهاده های دام و طیور در سطح کشور به فعالیت می پردازد. این محصول سر شار از انواع ویتامین و پروتئین بوده و برای مصرف در دامداری ها و مصرف دام های سبک و سنگین به شدت توصیه می گردد. ارزش غذایی موجود در این محصول خریداران را به خرید عمده آن ترغیب می نماید.




قیمت تفاله جو به چه عواملی بستگی دارد؟

کارخانه ی تولید کننده

کیفیت محصول

میزان رطوبت آن

میزان ماده خشک موجود

کیفیت بسته بندی تفاله

میزان عرضه و تقاضای محصول

پروتئین زیاد

پخش تفاله جو خوراک دام توسط مجموعه بازرگانی ویرا انجام می شود. خریداران محترم جهت خرید و فروش انواع نهاده ها می توانند ما را در این زمینه دنبال کنند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *