ارزش غذایی تفاله جو خوراک دام

ارزش غذایی تفاله جو خوراک دام

ارزش غذایی تفاله جو خوراک دام بسیار زیاد و با خواص گوناگونی همراه می باشد. قدرت تغذیه بالا آن خرید و فروش بیشتری را در پی دارد.

خوراک دام

کارخانه ها و شرکت های تولیدی متعددی در زمینه تولید و فروش خوراک و محصولات دامی به فعالیت می پردازند. امروزه شاهد افزایش شدید قیمت ها و محصولات دام و طیور می باشیم. از این رو عمده کارخانه های بهع تولید تفاله های مرغوب و با کیفیت برای مصرف دام روی می آورند. تفاله جو از جمله این محصولات بوده که از قدرت تغذیه و ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار می باشد. تفاله جو عمدتا در فصول سرد سال خرید و تقاضای بیشتری را در بر دارد. این محصول با رطوبت نسبی برای دام های پرواری بسیار مناسب و حایز اهمیت می باشد. میزان کارخانه های تولیدی به نسبت سال های قبل افزایش چشمگیری را در بر گرفته است.

این محصول در جیزه غدایی انواع دام های سبک و سنگین موجبات پرورش مناسب و تامین نیازهای آن ها را موجب می گردد. تفاله جو به عنوان یک کنسانتره مقوی که سر شار از پروتئین می باشد. به صورت مداوم و ترکیبی برای مصرف دام توصیه می شود. امروزه با توجه به افزایش قیمت خوراک دام ، عمده مصرف کنندگان در جهت تامین تفاله اقدام می کنند.

خاصیت تقاله جو ؟

هضم راحت آن

به صرف بودن از لحاظ اقتصادی

ماده خشک بالا

میزان رطوبت پایین

میزان پروتئین و انواع ویتامین

سرشار از فیبر

دارای کالزی فراوان

ارزش غذایی تفاله جو خوراک دام برای پرورش انواع دام ها موثر بوده و خریداران به دنبال تهیه این محصول با قیمت ارزانتر از کف بازار می باشند.

خریداران محترم جهت تهیه و خرید انواع خوراک و نهاده های دام می توانند با ما در تماس باشند.

ویرا بازرگانی

ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *