عرضه تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا

عرضه تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا

عرضه تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا با کیفیت عالی و ممتاز انجام می شود. این مجموعه بازرگانی با توزیع و فروش انبوه بخش زیادی از نیازهای خریداران را پوشش می دهد.

خوراک دام

شرکت بازرگانی ویرا به عنوان اولین و بزرگترین توزیع کننده انواع تفاله های خشک و تر در سطح کشور می باشد. این مجموعهبه صورت روزانه قابلیت توزیع هزاران تن از این محصولات را دارا می باشد. تفاله جو یک محصول دارای خواص و ارزش غذایی بالای بوده که مورد استقبال دامداران قرار می گیرد. این خوراکی از قیمت مطلوب و کیفیت برتری برخوردار می باشد که موجبات فروش و تقاضای بیشتری را در بر می گیرد. با توجه به افزایش شدید قیمت محصولات دامی وارداتی ، عمده خریداران توان خرید محصولات گران قیمت را ندارند از این رو به تهیه و خرید انواع تفاله روی می آورند.

تفاله جو به دلیل کیفیت بالا در جیره غذای دام های سبک و سنگین قرار می گیرد. نیازهای دام را تامین می کند و برای پرورش آن ها بسیار کاربری و مناسب می باشد. معمولا این محصول به صورت ترکیبی با کاه و سبوس به عنوان بهترین خوراک برای دام مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه بازرگانی با دارا بودن چندین شعبه در غرب و شرق کشور قادر به تامین نیازهای مصرف کنندگان با قیمت ارزان و رقابتی می باشد. که هزینه های کمتری را برای خریداران در پی خواهد داشت.

ارزش غذایی تفاله جو …

بصرفه بودن از لحاط اقتصادی

دارای انرزی زیاد

خاصیت پرواری بالا

دارا بودن انواع ویتامین

تامین فیبر مورد نیاز

جایگزین مناسب خوراک وارداتی گران قیمت

ماده خشک فراوان

عرضه تفاله جو شرکت بازرگانی ویرا به دو صورت فله و بسته بندی انجام می شود. خریداران با صرف هزینه های اقتصادی می توانند این محصول را با قیمت ارزان تهیه کنند.

ویرا بازرگانی

ما را از طرق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *